Pagini

marți, 27 august 2013

Tutorial Cum dai culoare si claritate unei poze!

  
Am tot scris despre cum vă puteţi îmbunătăţi calitatea pozelor. Astăzi am să scriu despre o altă metodă foarte simplă dar extrem de eficienţa prin care poza dvs. poate căpăta culoare şi claritate, dacă aveţi poze cu expunere de lumină exagerată acest lucru dăunând culorilor şi clarităţi detaliilor, această metodă este numai bună pentru dvs. Pentru a putea realiza acest lucru aveţi nevoie de programul binecunoscut PhotoShop şi poza căreia doriţi să îi modificaţi luminozitatea, contrastul şi claritatea. Începem prin a deschide Photoshop, dacă nu îl aveţi îl puteţi descărca gratuit dând click pe butonul Descarcă...
  Deschideţi Photoshop, introduceţi poza File - Open, Mergeţi şi selectaţi unealta Color Sampler Tool apoi sus la Sample Size schimbaţi din Point Sample în 3 by 3 Average.
Mergeţi în stânga şi selectaţi Levels 
Mergeţi şi selectaţi de jos la Ajustment layer (cercul jumate negru şi jumate alb) de aici selectaţi Threshold (va apărea poza alb negru) trageţi spre dreapta (până la ultima pată de alb) şi cu Color Sampler Tool selectaţi punctul de alb.
Trageţi spre stânga (până la ultima pată de negru) şi cu Color Sampler Tool selectaţi punctul de negru. Acum puteţi şterge Threshold-ul creat.
  Acum alegeţi din Levels pipetă pentru culoarea neagră şi mergeţi cu Color Sampler Tool selectat în centru punctului din zona neagră (punct rămas în urma selecţiei cu Color Sampler Tool în Threshold), repetaţi operaţiunea şi în zona albă a pozei.
Notă* Faceţi toate aceste acţiuni cu precizie cu un zoom mare
  Rezultatul ar trebui să se vadă în acest moment ca în poza de la începutul articolului.
   Pentru că am impresia că nu m-am exprimat prea bine prin scris şi citind mi s-a părut totul foarte complicat, m-am gândit să vac un Videotutorial care cred eu că vă va lămuri ce şi cum.




  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi şi prietenilor, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle

Un comentariu: